Cele szkolenia:
Ogólny: zdobycie praktycznej umiejętności obsługi programu 3ds Max.
Szczegółowe:
Uczestnik szkolenia:
• potrafi konfigurować program,
• posługiwać się podstawowymi narzędziami oferowanymi przez 3ds Max,
• umie modelować bryły,
• potrafi nakładać materiały,
• umie oświetalać scenę i ustawiać światła.
Dla kogo:
• graficy 2D i 3D,
• architetekci wnętrz,
• projektantci.
Czas trwania szkolenia: 30 godzin lekcyjnych
Program szkolenia:
• wprowadzenie,
• interfejs,
• proste bryły,
• podstawowe transformacje,
• modyfikatory,
• materiały,
• włosy,
• symulacja ubrania,
• łączenie hierarchiczne,
• odwracanie wieloboków,
• edycja splajnów,
• szyba, lustro,
• materiały złożone,
• kamera z celem,
• światła,
• światło wolumetryczne,
• zaawansowane metody oświetlenia,
• przygotowanie "skóry",
• szkielet humanoida,
• nakładanie skóry na szkielet,
• ustawienie postaci,
• czas i importowanie obiektów,
• ustawienia renderingu,
• klucze i kontrolery animacji,
• ruch po ścieżce,
• swobodna animacja (freeform),
• animacja postaci,
• łączenie sekwencji ruchu,
• rendering i montaż filmu,
• powtórzenie materiału,
• egzamin.
Organizacja i metodyka:
• Szkolenia w trybie indywidualnym i grupowym.
• Spotkania grupowe odbywają się zgodnie z ustalonym odgórnie harmonogramem od poniedziałku do piątku
w godzinach od 16.00 do 20.00.
• Szkolenie polega na praktycznym rozwiązywaniu szeregu zadań mogących pojawić się w trakcie pracy z komputerem (case study).
• Po pozytywnym ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują zaświadczenia zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216).