Cele szkolenia:
Ogólny: zdobycie praktycznej umiejętności obsługi programu Blender.
Szczegółowe:
Uczestnik szkolenia:
• potrafi posługiwać się podstawowymi narzędziami,
• umie modelować bryły, nakładać materiały, oświetlać sceny i ustawiać światła,
• poznaje zasady animacji.
Dla kogo:
• graficy 2D i 3D,
• architetekci wnętrz,
• projektanci.
Czas trwania szkolenia: 30 godzin lekcyjnych
Program szkolenia:
• wprowadzenie,
• interfejs,
• funkcje podstawowe,
• funkcje podstawowe,
• modelowanie - tryb obiektowy,
• modelowanie - tryb edycji,
• modelowanie - tryb rzeźbienia,
• łączenie hierarchiczne, obiekty empty,
• modyfikatory geometrii,
• materiały,
• tekstury parametryczne,
• tekstury obrazkowe,
• mapowanie UV,
• światła, ustawienia,
• kamera i oświetlenie świata,
• podstawy animacji,
• podstawy animacji - krzywe F,
• armatura i rigging,
• animacja postaci,
• animacja ruchu po krzywej,
• ustawienia renderingu,
• emisja cząstek,
• emisja cząstek - włosy,
• symulacje fizyczne,
• animacja nieliniowa, edytor NLA,
• łączenie sekwencji ruchu, edytor VSE,
• silniki renderujące Blender i Cycles,
• rendering i montaż filmu,
• powtórzenie materiału,
• egzamin.
Organizacja i metodyka:
• Szkolenia w trybie indywidualnym i grupowym.
• Spotkania grupowe odbywają się zgodnie z ustalonym odgórnie harmonogramem od poniedziałku do piątku
w godzinach od 16.00 do 20.00.
• Szkolenie polega na praktycznym rozwiązywaniu szeregu zadań mogących pojawić się w trakcie pracy z komputerem (case study).
• Po pozytywnym ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują zaświadczenia zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216).